Detox, hur gick det?

0kommentarer

Just denna varianten av detox kände jag inte passade mig, så har därför avslutat den tidigare än beräknat.
Jag känner mig absolut "lättare" och har även gått ner i vikt, men jag hade velat ha större effekt än så. Anledningen till den dåliga effekten är förmodligen för att kosten är för lik med egen (när jag äter nyttigt). 
Men för en person som äter mer "normalt", dvs mycket bröd, pasta, kött och merjerieprodukter så tror jag att denna varianten hade passat alldeles utmärkt(:
Tyvärr blir det därför en tuffare detox för mig nästa gång, om jag nu pallar trycket:P
 
Men trotts att jag inte fått den effekten jag velat så är jag ändå väldigt nöjd att jag provade.
Hädanefter kommer jag alltså dricka mer smoothies och grönsaks-mixar, och det blir dessutom mer vegetariska alternativ och fler soja-produkter. Allt för att få i mig mer och bättre näring.
Så detox-tänket kommer fortfarande stanna kvar ett tag, dock inte till 100%.
 

Kommentera

Publiceras ej