Tack Maria Palmér!

0kommentarer

 
Dagens föreläsning via jobb var över förväntan, den gav mig mycket kunskap och inspiration till att äta bra för att må bra. 
 
Kortfattat förklarat fick vi information om att dålig hälsa ger alltifrån depression och trötthet till cancer och ms. Och med dålig hälsa är det inte enbart menat om man äter friterat, godis eller läsk varje dag, utan det är även våra självklara matvaror så som hel/halvfabrikat, färdigrätter, dåliga oljor, gömt socker(tex i Lingongrova), spannmål osv.
 
Sen handlade det mycket om vad som var bra att äta och varför, men det kommer jag dela med mig av framöver(:
 
 
 
Ps. Jag kommer ALDRIG att sluta äta ohälsosam mat, syftet för mig är bara att byta ut, förbättra och äta det mer sällan. Enbart för mitt eget välbefinnandes skull.
 

Kommentera

Publiceras ej